Google Başarı Hikayelerinde. BİZ
Kategori: Hizmet Merkezim
Okunma: 450
Tarih: 24.02.2012
Saat: 10:09:09
Araştıran: Hizmet Merkezim
Kaynak: http://www.google.com.tr/adwords/select/success/anahtarcim34.html
Punto:

Ahmet UZUNPINAR, Anahtarcım34 (Gümüş Anahtar) Kurucusu


“AdWords sayesinde gelirimiz %200 arttı.”


Anahtarcım34, AdWords ile büyüdü…

Anahtarcım34, anahtarcılık ve çilingirlik faaliyetlerine 2000 yılında, Ataşehir ve çevresindeki müşterilere hizmet vererek başladı.

Kurulduğu yıllarda şirketinin tanıtımını binalara ve sitelere çıkartma şeklinde el ilanları dağıtarak yapan Anahtarcım34, 7/24 hizmet sunmak, müşterilere kısa sürede ulaşmak ve kapılara zarar vermeden açabilmek gibi başarı kriterlerinin hakim olduğu sektöründe işlerini büyütmek istedi. Şirketin kurucusu Ahmet Uzunpınar, rakiplerinin internete reklam verdiğini gördüğü 2005 yılında Google AdWords ile tanıştı ve ücretsiz bir AdWords kuponuyla ilk online reklam kampanyalarını hayata geçirdi.

İş Yaklaşımı

İlk reklam kampanyalarının sonucunda müşteri sayısında gözle görülür bir artış ve maliyetlerinde azalma kaydeden Anahtarcım34, AdWords'ü daha profesyonel bir şekilde kullanma kararı aldı.

Mevcut websitesinin yanı sıra yeni websiteleri kurarak daha fazla müşterinin karşısına çıkmayı hedefleyen şirket, sahibi olduğu 5 websitesinin her biri için ayrı reklam kampanyaları oluşturdu. Tıklama Başına Maliyet (TBM) konusunda Google Müşteri Hizmetleri'nden yardım alan Anahtarcım34, dikkatli anahtar kelime seçimine özen göstererek maliyetlerini daha da azaltmayı ve arama sonuçlarında en üst sırada kalmayı başardı.

Başlangıçta sadece Ataşehir ve çevresine hizmet veren Anahtarcım34, müşteri sayısının artması üzerine, onlara daha hızlı ulaşabilmek için servis araçları aldı. Zaman içerisinde müşterileri daha da artan ve buna paralel olarak hizmet ağını 15 bayiliğe kadar genişleten şirket, İstanbul'un her noktasına 20 dakika içinde ve 7/24 hizmet veren bir şirket haline geldi.

Başarılarında AdWords'e büyük bir pay veren Ahmet Uzunpınar: "İnternetten çilingir aranacağını hiç tahmin etmezdik, ancak teknolojinin gelişmesiyle birlikte cep telefonlarıyla her yerden internete erişilebilmesi bizim de daha kolay ulaşılabilir olmamızı sağladı. AdWords sayesinde gelirimiz %200 arttı.

Sadece çilingirlik servisi değil kilit ve çelik kapı satışı içinde bize büyük katkı sağladı." diyor. Uzunpınar, AdWords'ü tavsiye etmekle kalmayıp, tanıdıkları için reklam kampanyalarını bizzat kendisinin oluşturduğunu söylüyor ve ekliyor: "Günlük bütçeyi iyi belirlemek gerekiyor. Gereksiz anahtar kelimeleri kampanyalardan çıkartarak bütçeyi korumak ve Tıklama Başına Maliyet'e dikkat ederek daha az bütçe ile üst sıralarda çıkmak mümkün."

Sonuç

AdWords kullanmaya başladıktan sonra çok daha geniş bir kitleye ulaşmaya başlayan Anahtarcım34'ün kazancı %200 arttı. Potansiyel müşterilerine internet üzerinden ulaşmaya başlayan şirket, sadece çilingirlik hizmetine değil, kilit ve çelik kapı satışına olan rağbette de artış yaşadı.

Çilingirlik dışında tesisat ve elektrikçi sektörlerinde de reklam vermeye başlayan Anahtarcım34, yeni ustalar ve araçlar alarak 3 sektörde birden, tek bir telefon numarası üzerinden tüm Türkiye'ye hizmet verebilecek şube ve bayiler açarak devam etmeyi amaçlıyor.


Paylaş :


Bu Haber'e Henüz Yorum Yazilmamış!


Yorum
Yorum Yazabilmek İçin Lütfen Siteye Giriş Yapın!


Copyright © 2010 - 2012 | Hizmet Merkezim .Com.Tr | Destek Hattı : 444 25 09
 
 

PorDus.Com Version 4.0
Powered by Alper Mutlu TOKSÖZ ®
Copyright ©2008 - 2009, Alper Mutlu TOKSÖZ.